17 أبريل، 2013

( لو كان حبك )



( لو كان حبك )




لوكان حبك سفينه انا لوحدى بحار فيها


لوكان حبك ميه مره انا لوحدى حشرب منيها

لوكان حبك اغنيه عزبه انا معانيها


لوكان حبك نار انا حتحرق بيها


لوكان حبك صحرا انا حسكن فيها


لوكان حبك ارض خراب انا حزرع فيها


لوكان حبك ايام عزاب انا حفرح بيها


لوكان حبك هديه تراب انا حعتز بيها


لوكان حبك ضحكه مره انا حضور عليها

لوكان حبك بحور انا حغرق فيها


لوكان حبك جروح اناحدويها


لوكان حبك قصه حزينا انا البطل فيها


لوكان حبك دمعه حزينه انا حبكيها


لوكان حبك قاسى انا عايز اقاسى


انا بحبك مجنون ياريت قلبك يكون عليا حنون


فى حبك ياناس محتار مخلى قلبى مولع نار


عشان حبك الكل يهون انا قلبى مخلص حنون


ليه بتقولى ان حبك نار وقلبك جبار


انا موافق لو كان حيسقينى مرار على مرار


حتى لو حبك حيفنينى ليه منه بتخوفينى


لوكان حبك اى حاجه انا فيه كل حاجه لوكان





كلمات : رومانى حبشى


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق