09 فبراير، 2020

يا زهرة حب ثمين

يا عود فل وعود ياسمين يا اجمل زهرة حب عطرها فاق عطر الرياحين

يا حياتى بوستك تخطف قلبى لفوق فى العالي لسما جمالها مخطرش على بالي


قلبى بين ايديكى مثل عصفور بيغرد وفى غرامك هايم بكل سرور

عقلى بيكي طار بعد ما سكنه العشق الجبار وعليكى صرت بغار

احبك والحب سابينى كنت بدور عليكى واتارينى كنت بهرب منك وحبك يناديني

كنت فاكرك بتعادينى واتاريكى بالحب والغرام  راح تسعدينى

بالحب والاخلاص من نفسى خطفتينى من دنيتى كلها سرقتيني

كنت بدور على راحة قلبى لقيتك انتى راحة القلب وبهجة الروح

انتي غير اى حد انتي كل حاجه حلوه فى حياتي نستيني كل زكرياتي

حبك كل يوم جوه قلبي بيذيد والمشاعر من جواه بتطلع وتفيض وتفيض

مش قادر اتعود على حبك ويبقا عندى عاده كل يوم بيكون زى اول مره حب نار وزياده

ياقلبى ربنا كرمنى بيكى اجمل هديه لا كان فى خاطرى ولا عندي امل تكونى ليه

مكنتش اعرف ان قلبى موعود معاكى بالسعاده الابديه ويرتوي منك حنيه

مكنتش اعرف ان كل سعادة الدنيا والحنيه هتقدمهالى انتى بكل رومنسيه

يا زهرة حب ثمين يا عود فل وعود ياسمين مفيش زيك بنى ادمين

يازهرة حب ثمين


كلمات :::::::: روماني حبشي



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق