08 فبراير، 2020

انا شايفك

انا شايفك وحاسك ملاك برئ هبط عليه من السما بعشق جرئ

انا شايفك اجمل ملاك عشقته وعشقنى ودوبنا فى الهوا سوا

انا شايفك رمز الحب والوفا لا بظن في سوء ولا خايف يغدرنى بالجفا

انا شايفك يا ملاكى انقا واطهر مخلوق وارق واحن القلوب يا اعذ محبوب

انا شايفك بريئه زى الاطفال وجميله فوق الوصف وملكيش مثال

انا شايفك يا ملاكى انتى جنتى انتى حبل نجاتي  ايقظتينى من ثباتي

انا شايفك الامل اللى جانى من بعيد شقلب كيانى وخلانى سعيد

انا شايفك طوق النجاه حبك انقذنى وشدنى من عمق المعاناه

انا شايفك ساحره من عالم الخيال بتحققلى حلم كان صعب المنال

انا شايفك اميره من عالم تانى اخدتنى من ايدى لعالم حب غير فاني

انا شايفك بر الامان لقلبى الشريد والفراق والبعد عنك ابدا لا اريد

انا شايفك حب حياتي الوحيد ومن غيرك لايمكن اكون سعيد


كلمات ::::::: روماني حبشي



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق