16 يناير، 2020

انا بعتذر

انا بعتذر عن كل شئ بعتذر عن الحروف والكلمات

بعتذر عن الجمل والعبارات بعتذر عن الشعر والابيات

بعتذر عن نبضات الحب والتنهدات بعتذر عن لحظات العشق والرغبات

بعتذر عن نظرات الهيام واللمسات بعتذر عن كل اللى حصل بلحظة انفلات

بعتذر عن همس قلبى بعتذر عن مشاعر غرامى وحبى

بعتذر عن جعلكم اغلا الناس بعتذر عن رفعكم فوق الراس

بعتذر عن مد ايدى ليكم بالحنان بعتذر عن محاولتى اكون مصدر للامان

بعتذر عن عشمى الكبير بعتذر عن جنونى وعدم التفكير

بعتذر عن سوء وزني للامور والتقدير بعتذر ظنيت بالحب ممكن قلبك لى يصير

بعتذر عن احساس بالغلط لكم وصل بعتذر عن تقل الدم اللى منى حصل

بعتذر حطيت على قلبكم الهم بعتذر كنت ليكم مصدر الغم

بعتذر عن اخر لقاء جمعنا داخل ابيات شعر خرجت من قلبى بلحظة صفاء

بعتذر عن هذه المشاعر والابيات بعتذر اعتقدتك كبطلات الحكيات

بعتذر يكفى ان نكون اصدقاء بعتذر فقط مجرد اصدقاء

بعتذر عن محاولة اللقاء بقلبك الى ان يجمعنى القدر بمن يستحق مع قلبى اللقاء

بعتذر عن كل اللى فات بعتذر وسأتمنه لكى السعاده كل حياتى والى الممات

انا بعتذر عن كل شئ انا بعتذر



كلمات ::::::::::: روماني حبشي


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق