13 مارس، 2020

حبك المجنون

حبك المجنون يا حبيبتى حيرنى بين كنت وما انا عليه دلوقتى اكون
كنت قبلك ودلوقتى انا العكس اكون


شربت من عذب هواكى ارتويت ولم اكتفى
وقبلك انا كنت ديما القنوع المكتفى
لكن من طمعى  فى هواكى لم اقنع
ولو انى ارتويت من عذب هواكي لن اكتفى


حبي وغيرتى عليكى نار وجنون لا تنطفى
وقبلك كانت نار الحب والغيره فى قلبى سهل بنفخه وحده هى والحب تختفي
لكن جنون حبي وغيرتى عليكى نار اكلتنى ولم تنطفي


كنت قبلك المسالم لكن دلوقتي عايز اخطفك من العالم كله
واحطك جوه قلبى واخبيكى  وعن عيون البشر اخفيكى
ولوحدى احبك واقدملك كل شئ يسعدك ويرضيكى


شوفتك من بعيد فكرتك بنت عاديه مجرد انسيه
بس قربت منك توهت واحترت انا فيكى ربى وضع كل السحر فى عنيكى
سبحان الله من ابدع وصور كل الحب والجمال فى وجهك اتصور


يا جميلة الجسد والروح رصاصة حبك صابت القلب والروح
دواى عندك وبلمسة حب منك يعود النبض للقلب وترد الحياه في الروح
عشقي ليكي منذ قديم الزمن والى طلوع الروح


سكنتك جوه قصر قلبى وزرعت ليكى جواه اجمل بستان
تتنفسي من حبي وتشربي من غرامي كمان
وتتفسحى فى وريدى وتلعبى وتتنططي جوه الشريان


توهت انا فيكى احترت مش عارف ايه الاجمل فيكى خدودك الناعمه ولا حنية عنيكى
مش عارف بحب ايه اكتر بوسه من شفايفك اللذيذه ولا لمست حب من ايديكي


يا حبيبتى من بعد حبك المجنون ماعودت اعرف من اكون
ولكنى اعرف اني بعشقك انا مفتون
وفى هواكى اهيم كالمجنون


كلمات : روماني حبشي



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق